Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Browse
Communities/Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
UNESCO
Type
Statistics
View Statistics
Help
Help
Browsing "DFING - Artículos" by Type article
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 12 to 31 of 92
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2001
La caracterización de Falstaff a través del discurso dilógico del príncipe Hal y su reflejo en las traducciones españolas
Sánchez Rodríguez, Luis
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022
CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs: a report on EFL classroom-based research
Martín Gilete, Marta
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Comparative language learning beliefs: why aptitude matters
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Rico García, María Mercedes
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2023
Conventional metaphors in english as a lingua franca: an analysis of SPEECH metaphors in three academic seminars
Alejo González, Rafael
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020
Creencias de los alumnos del Grado de Educación sobre el Proceso de Aprendizaje de la Lengua Inglesa
Marín Chamorro, Raquel María
;
Alzás García, Teresa
;
Villares Hurtado, Silvia
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Culture and motivation in English for hospitality students: why intwgrative motivation may be essential
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Rico García, María Mercedes
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2016
Design and assessment of adaptative hypermdia games for English acquisition in preschool
Agudo Garzón, Juan Enrique
;
Rico García, María Mercedes
;
Sánchez Santamaría, Héctor
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2018
Dickens’s hyperbolic style revisited: verbs that describe sounds made by animals used to report the words of male villains
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
Diseño universal para el aprendizaje de idiomas en personas con diversidad funcional
Fernández Portero, Ignacio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2023
Docentes que asesoran: la evaluación de un programa que nace de la colaboración entre entidades extremeñas
Manchado Nieto, Cristina
;
Alonso Díaz, Laura
;
Delicado Puerto, Gemma
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
1982
E. Spenser en "Amoretti" y "Epithalamion": El poeta y el hombre
Pérez Romero, Carmen
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
1993
La enigmística anglosajona. Traducción y tradicción
Santano Moreno, Bernardo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2003
El entramado dilógico del discurso poético de W. Shakespeare y su adaptación al español
Marín Calvarro, Jesús Ángel
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2011
Los españoles y el inglés: Entrevista a Carme Riera. Conferencia en Catholic University of America, Washington, DC, febrero 2010
Delicado Puerto, Gemma
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019
Las estrategias de aprendizaje de vocabulario: estudio evolutivo de su uso en alumnos AICLE e ILE en Extremadura
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2007
Faetón. Antes y después de Ovidio
Morcillo Expósito, Guadalupe
;
Universidad de Extremadura
2017
Form-focused data-driven learning for grammar development in ESP contexts
Curado Fuentes, Alejandro Blas
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2004
La función de los equívocos deliberados del soneto 81 y su tratamiento en las versiones de Fátima Auad, Miguel Ángel Montezanti y Gustavo Falaquera
Corchado Pascasio, María Teresa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022
Gamification in the english language class: analysis of pre-service teachers’ perceptions
Fernández Portero, Ignacio
;
Castillo Rodríguez, Cristina
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Málaga
1984
George Gissing's narrative and late nineteenth-century literary trends
Hoyas Solís, José Antonio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa