Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.049 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Emotional performance of a low-cost eco-friendly Project Based Learning methodology for science education: an approach in prospective teachersHernández del Barco, Miriam; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Corbacho Cuello, Isaac; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021¿Influyen las emociones en la percepción de la capacidad para aprender contenidos de Física y Química? El caso de alumnos de Educación Secundaria ObligatoriaDávila Acedo, María Antonia; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Emotional performance on physics and chemistry learning: the case of Spanish K-9 and K-10 studentsDávila Acedo, María Antonia; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Airado Rodríguez, Diego; Mellado Jiménez, Vicente; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Virtual escape room and STEM content: Effects on the affective domain on teacher trainessYllana Prieto, Félix; Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020Valor subjetivo y emociones hacia el uso de Química en una práctica activa interdisciplinarMarcos Merino, José María; Gómez Ochoa de Alda, Jesús Antonio; Esteban Gallego, María Rocío; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021An exploratory study interrelating emotion, self-efficacy and multiple intelligence of prospective science teachersHernández del Barco, Miriam; Cañada Cañada, Florentina; Corbacho Cuello, Isaac; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Dominio afectivo e inteligencias múltiples de maestros en formación de la Universidad de ExtremaduraHernández del Barco, Miriam; Corbacho Cuello, Isaac; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Inteligencia emocional y comunicación interpesonal en personas con deficiencia incorporadas al mercado laboralCuadrado Gordillo, Isabel; Sousa, Célia Maria de Oliveira Aguiar de; Nogueira, Marta Alexandra Gonçalves; Universidad de Extremadura. Escuela Internacional de Postgrado
2021Enseñanza bilingüe de las ciencias: estudio comparativo sobre su influencia en el rendimiento académico y en las variables emocionales experimentadas por el alumnado y sus familiasSánchez Herrera, Susana; Borrachero Cortés, Ana Belén; Ramírez Orduña, Martina Soledad; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2021The importance of song lyrics in perceptions and the sense of identity of young peopleSánchez González, María Gemma; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa