Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.014 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021The rural exodus of young people from empty Spain. Socio-educational aspectsLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Sevilla
2017Towards gender equality in Moroccan universities: Female university teachers from a gender perspectiveLlorent Bedmar, Vicente; Llorent Vaquero, Mercedes; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2022The Spanish Muslim community’s views on terrorism in the name of Islam and perceived discrimination: Socio-educational measuresNavarro Granados, María; Llorent Bedmar, Vicente; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Sevilla
2020Islamic religion teacher training in Spain: Implications for preventing islamic-inspired violent radicalismLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2020La formación inicial de los profesionales de la educación infantil en Inglaterra, Francia y EspañaCobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Llorent Bedmar, Vicente; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2019School leadership in disadvantaged contexts in Spain: Obstacles and improvementsLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2021The education of Muslim women in Daesh’s and Al Qaeda’s online magazinesLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación