Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/4844
Title: | La función tutorial |
Authors: | Gato Castaño, Purificación |
Keywords: | Enseñanza-Aprendizaje;Profesor-Tutor;Tutoría;Orientación educativa;Teaching and learning;Tutor teacher;Tutorial;Educational orientation |
Issue Date: | 1983 |
Publisher: | Universidad de Extremadura. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de E.G.B. |
Abstract: | Se presenta un análisis sobre el valor y alcance de la tutoría en la enseñanza primaria. Se ofrece un estudio sobre cómo afecta la orientación educativa a profesores y alumnos, según la legislación española entre 1970 y 1980. An analysis of the value and scope of mentoring in primary education is presented. A study on how it affects educational guidance to teachers and students, according to the Spanish legislation between 1970 and 1980 is provided. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/4844 |
ISSN: | 0213-9529 |
Appears in Collections: | Campo Abierto nº 02 (1983) DCEDU - Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
0213-9529_2_187.pdf | 336,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License