Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/4844
Title: La función tutorial
Authors: Gato Castaño, Purificación
Keywords: Enseñanza-Aprendizaje;Profesor-Tutor;Tutoría;Orientación educativa;Teaching and learning;Tutor teacher;Tutorial;Educational orientation
Issue Date: 1983
Publisher: Universidad de Extremadura. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de E.G.B.
Abstract: Se presenta un análisis sobre el valor y alcance de la tutoría en la enseñanza primaria. Se ofrece un estudio sobre cómo afecta la orientación educativa a profesores y alumnos, según la legislación española entre 1970 y 1980.
An analysis of the value and scope of mentoring in primary education is presented. A study on how it affects educational guidance to teachers and students, according to the Spanish legislation between 1970 and 1980 is provided.
URI: http://hdl.handle.net/10662/4844
ISSN: 0213-9529
Appears in Collections:Campo Abierto nº 02 (1983)
DCEDU - Artículos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0213-9529_2_187.pdf336,5 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons