Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/4847
Title: | Una experiencia dinámica de aula y técnicas sociométricas |
Authors: | Gato Castaño, Purificación |
Keywords: | Sociología de la educación;Sociometría en educación;Dinámica de aula;Aprendizaje social;Sociology of education;Sociometry education;Classroom dynamics;Social learning |
Issue Date: | 1987 |
Publisher: | Universidad de Extremadura. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de E.G.B. |
Abstract: | Se hace un estudio de dinámica de aula en una clase de niñas de 11 años y se concluye que el aprendizaje social aporta a las alumnas tanto como la enseñanza reglada formal. A study of classroom dynamics is in a class of girls aged 11 and concludes that social learning gives the students both as formal formal education. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/4847 |
ISSN: | 0213-9529 |
Appears in Collections: | Campo Abierto nº 04 (1987) DCEDU - Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
0213-9529_4_222.pdf | 204,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License