Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 21-30 de 55
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2020Examing the effect of an online formative assessment tool (OFAT) of students´motivation and achievement for a University Science EducationGonzález Gómez, David; Jeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020Valor subjetivo y emociones hacia el uso de Química en una práctica activa interdisciplinarMarcos Merino, José María; Gómez Ochoa de Alda, Jesús Antonio; Esteban Gallego, María Rocío; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020Marcha andando a Madrid en los orígenes de la Universidad de ExtremaduraBlanco Nieto, Lorenzo J.; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2022Is sustainability an exhausted concept? Bridging the gap from environmental awareness to emotional proficiency in science education through integral sustainabilityHernández del Barco, Miriam; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Corbacho Cuello, Isaac; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2022Enhancing science self-efficacy and attitudes of Pre-Service Teachers (PST) through a flipped classroom learning environmentGonzález Gómez, David; Jeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2022-08Degree of motivation and acquisition of visuospatial perception after the incorporation a video game in the learning of mathematical knowledgeGuerra Antequera, Jorge; Antequera Barroso, Juan Antonio; Revuelta Domínguez, Francisco Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Future teachers' perception of the usefulness of SketchUp for understanding the space and geometry domainCarmona Medeiro, Enrique; Antequera Barroso, Juan Antonio; Cardeñoso Domingo, José María; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-08-07Eigenloss: Combined PCA-Based Loss Function for Polyp SegmentationSánchez Peralta, Luisa Fernanda; Picón Ruiz, Artzai; Antequera Barroso, Juan Antonio; Ortega Morán, Juan Francisco; Sánchez Margallo, Francisco Miguel; Pagador Carrasco, José Blas; N/A
2022-03-01Similarities in Procedures Used to Solve Mathematical Problems and Video GamesAntequera Barroso, Juan Antonio; Revuelta Domínguez, Francisco Ignacio; Guerra Antequera, Jorge; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021-08-11Role of a cryptic tRNA gene operon in survival under translational stressSantamaría Gómez, Javier; Rubio, Miguel Ángel; López-Igual, Rocío; Romero-Losada, Ana B.; Delgado-Chaves, Fernando M.; Bru Martínez, Roque; Romero-Campero, Francisco J.; Herrero, Antonia; Ibba, Michael; Gómez Ochoa de Alda, Jesús Antonio; Luque, Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas