Buscar


Filtros actuales:

Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 1-5 de 5
  • anterior
  • 1
  • siguiente
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2018Psychological ownership, knowledge sharing and entrepreneurial orientation in family firms: The moderating role of governance heterogeneityBarroso Martínez, Ascensión; Sanguino Galván, Ramón; Pittino, Daniel; Chirico, Francesco; Macquarie University. Sidney, Australia; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Jönköping International Business School. Swedeen
2019Feelings of satisfaction in mature students of financial accounting in a virtual learning environment: an experience of measurement in Higher Education.Sanguino Galván, Ramón; Herrador Alcalde, Teresa C.; Hernández Solís, Montserrat; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019Exploring family business brands: understanding predictors and effects.Sanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Buenadicha Mateos, María; González López, Oscar R.; Botero, Isabel C.; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Stetson University, USA
2017Competitive success in responsible regional ecosystems: an empirical approach in Spain focused on the firms’ relationship with stakeholdersSánchez Hernández, María Isabel; Bañegil, Tomás M.; Sanguino Galván, Ramón; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018Analysis and evaluation of the largest 500 family firms’ websites through PLS-SEM techniqueBarroso Martínez, Ascensión; González López, Óscar R.; Sanguino Galván, Ramón; Buenadicha Mateos, María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología