Listar por Autor/a 92eefbb9-a8db-461a-9ac3-897ff474edec

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 11 al 18 de 18 < Anterior 
AñoTítuloAutor/a
2016Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2002Notes on metaphorical schemata and the search for equivalence in translating English and SpanishPiquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022El potencial del enfoque AICLE para el profesorado de Educación Superior en Portugal: un análisis de necesidades lingüísticas en el Instituto Politécnico de PortalegreAlejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Coelho, Margarida Maria Bagina
2021Project-Based Learning and vocabulary acquisitionin pre-primary CLIL studentsPiquer Píriz, Ana María; Pérez Valenzuela, Ana
2020The development of receptive vocabulary in CLIL vs EFL: Is the learning context the main variable?Castellano Risco, Irene Olga; Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017-11-20The effect of foreign language anxiety on students’ attainment: a study of secondary education students learning spanish in the UKPiquer Píriz, Ana María; Meleno Corchero, Rosa
2015-07-24The role of CLIL learners’ aptitude when learning an L2 in Extremadura: Study of the interrelationship between language aptitude, L2 productive vocabulary and grammar in Secondary schoolPiquer Píriz, Ana María; Machado Osado, María Paula; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2024Topic-based teaching of metaphor in an efl syllabus: a longitudinal study of achievement at B2 levelPiquer Píriz, Ana María; MacArthur Purdon, Fiona; Martín Gilete, Marta