Listar por Autor/a c572116b-d071-45cc-b73b-53b13c768758

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 12 al 18 de 18 < Anterior 
AñoTítuloAutor/a
2020Islamic religion teacher training in Spain: Implications for preventing islamic-inspired violent radicalismLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2019School leadership in disadvantaged contexts in Spain: Obstacles and improvementsLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2021The education of Muslim women in Daesh’s and Al Qaeda’s online magazinesLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2021The rural exodus of young people from empty Spain. Socio-educational aspectsLlorent Bedmar, Vicente; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Navarro Granados, María; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Sevilla
2022The Spanish Muslim community’s views on terrorism in the name of Islam and perceived discrimination: Socio-educational measuresNavarro Granados, María; Llorent Bedmar, Vicente; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Sevilla
2017Towards gender equality in Moroccan universities: Female university teachers from a gender perspectiveLlorent Bedmar, Vicente; Llorent Vaquero, Mercedes; Navarro Granados, María; Universidad de Sevilla; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2024Young Muslim Perceptions of Their Socio-Educational Inclusion, Religiosity, and Discrimination in Spain: Identifying Risks for UnderstandingNavarro Granados, María; Cobano-Delgado Palma, Verónica Carmen; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación