Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Search
Search:
All of Dehesa
Trabajos Fin de Estudios
Trabajos académicos (No EEES)
Trabajos Fin de Grado
Trabajos Fin de Máster
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 16 (Search time: 0.037 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-07-24
How a CLIL approach may affect the size of receptive vocabulary and the use of vocabulary learning strategies: An empirical study focused on Extremaduran secondary learners
Piquer Píriz, Ana María
;
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015-07-24
The role of CLIL learners’ aptitude when learning an L2 in Extremadura: Study of the interrelationship between language aptitude, L2 productive vocabulary and grammar in Secondary school
Piquer Píriz, Ana María
;
Machado Osado, María Paula
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2016-07-28
A bilingual programme in Secondary Education: non-CLIL teachers' voices and proposals for improvement
Martínez Agudo, Juan de Dios
;
Noriega Portero, Marcos
2017-02-27
Proposition de projet bilingüe pour une école d’enseignement primaire
Maya Retamar, María Guadalupe de la
;
Álvarez Rodríguez, Gádor
2016-12-12
Diferencias individuales en AICLE: personalidad y logro académico
Alejo González, Rafael
;
Macías Valverde, Antonio Eduardo
2016-12-16
Análisis de la metodología AICLE como medio de aprendizaje de una lengua extranjera
Morera Bañas, María Isabel
;
Bote Santos, Miguel Ángel
2017-06-07
Proyecto de innovación educativa "Grupos Interactivos en la Sección Bilingüe"
López Pérez, Magdalena, 1979-
;
Ramírez Zambrano, Fátima
2020-11-11
Receptive vocabulary in Primary CLIL learners: correlations with L1 and academic achievement
Alejo González, Rafael
;
Mendiola Romero, María Teresa
2018-10-18
A linguistic analysis of the types of “genres” used in the subject of social science in CLIL Primary Education
Piquer Píriz, Ana María
;
Porcar Saravia, Carlos
2018-12-19
Aprendizaje Basado en Proyectos como respuesta metodológica efectiva al enfoque educativo AICLE
Fernández Sánchez, María Jesús
;
Torrescusa Asensio, María Jesús
Discover
Author
1
Bote Santos, Miguel Ángel
1
Calderón Poves, Cecilia
1
Castellano Risco, Irene Olga
1
Gordillo Naranjo, Irene
1
Machado Osado, María Paula
1
Macías Valverde, Antonio Eduardo
1
Mendiola Romero, María Teresa
1
Merino Crespo, Cristina
1
Noriega Portero, Marcos
1
Porcar Saravia, Carlos
.
next >
Date issued
4
2018
3
2016
2
2015
2
2017
2
2020
2
2021
1
2019
Subject
16
Content and Language Integrated L...
2
Adquisición de segundas lenguas
2
Aprendizaje basado en proyectos (...
2
Diferencias individuales
2
Educación Primaria
2
Extremadura
2
Individual differences
2
Primary Education
2
Receptive vocabulary
2
Vocabulario receptivo
.
next >