Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/4847
Title: Una experiencia dinámica de aula y técnicas sociométricas
Authors: Gato Castaño, Purificación
Keywords: Sociología de la educación;Sociometría en educación;Dinámica de aula;Aprendizaje social;Sociology of education;Sociometry education;Classroom dynamics;Social learning
Issue Date: 1987
Publisher: Universidad de Extremadura. Escuela Universitaria de Formación del Profesorado de E.G.B.
Abstract: Se hace un estudio de dinámica de aula en una clase de niñas de 11 años y se concluye que el aprendizaje social aporta a las alumnas tanto como la enseñanza reglada formal.
A study of classroom dynamics is in a class of girls aged 11 and concludes that social learning gives the students both as formal formal education.
URI: http://hdl.handle.net/10662/4847
ISSN: 0213-9529
Appears in Collections:Campo Abierto nº 04 (1987)
DCEDU - Artículos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0213-9529_4_222.pdf204,55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons