Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 14 (Search time: 0.023 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Attitudes towards socially responsible financial products: what do spaniards know and think?Palacios González, María Manuela; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2023Student value co-creation behaviour in the higher education service ecosystem: an empirical explorationZamora Ramos, Moisés Rubén; Chamorro Mera, Antonio; Díaz Méndez, Montserrat; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Higher education student complaint behavior in a complex service ecosystem: A value co-creation perspectiveZamora Ramos, Moisés Rubén; Díaz Méndez, Montserrat; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México
2023A systematic review of the literature on agri-food business models: critical review and research agendaMiranda González, Francisco Javier; García Gallego, José Manuel; Chamorro Mera, Antonio; Valero Amaro, Víctor; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Segmentation of young university students according to their environmental consciousness. A Spain and Mexico cross-cultural analysisChamorro Mera, Antonio; García Gallego, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2014Píldoras emprendedoras. 15 casos para fomentar el espíritu emprendedor entre los universitariosChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2003El etiquetado ecológico: un análisis de su utilización como instrumento de marketingBañegil, Tomás M.; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Aplicada y Organización de Empresas
2018The spin-off as an instrument of sustainable development: incentives for creating an academic USOVega Gómez, Francisco Isidoro; Miranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Pérez Mayo, Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2017Academic entrepreneurship in Spanish universities: an analysis of the determinants of entrepreneurial intentionMiranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compraMiranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Chamorro Mera, Antonio; Correia Loureiro, Sandra María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; ISCTE Business School (Lisboa, Portugal)