Skip navigation
Iniciar sesión
Mi Dehesa
Edita detalles de la cuenta
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Listar por
Comunidades/Colecciones
Fecha de publicación
Autor/a
Título
Materia
Clasificación UNESCO
Tipo de documento
Estadísticas
Visualiza las estadísticas
Ayuda
Ayuda
Listar por Autor/a 8464f65a-0866-4da5-b802-e89f0bc9389f
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
o introduce las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/as/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados del 7 al 19 de 19
< Anterior
Año
Título
Autor/a
2016
Gender and corporal expression activity in physical education: Effect of an intervention on students’ motivational processes
Sevil Serrano, Javier
;
Abós Catalán, Ángel
;
Aibar Solana, Alberto
;
Julián Clemente, José Antonio
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
2019
Healthy or Unhealthy? The Cocktail of Health-Related Behavior Profiles in Spanish Adolescents
Sevil Serrano, Javier
;
Aibar Solana, Alberto
;
Abós Catalán, Ángel
;
Julián Clemente, José Antonio
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
2022
Improving motivation for physical activity and physical education through a school-based intervention
Sevil Serrano, Javier
;
Aibar Solana, Alberto
;
Abós Catalán, Ángel
;
Generelo Lanaspa, Eduardo
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2017
Improving predisposition towards Physical Education through the situational motivation of students
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Julián Clemente, José Antonio
;
Abarca Sos, Alberto
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2020
Influence of internally and externally controlling teaching behaviors on students’ motivational outcomes in Physical Education: Is there a gender difference?
Abós Catalán, Ángel
;
Burgueño, Rafael
;
García González, Luis, 1981-
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Almería
2023
Is high teacher directiveness always negative? Associations with students’ motivational outcomes in physical education
García González, Luis, 1981-
;
Haerens, Leen
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Burgueño, Rafael
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Ghent University. Belgium
;
Universidad de Almería
2024
Students’ motivational experiences across profiles of perceived need-supportive and need-thwarting teaching behaviors in physical education
Burgueño, Rafael
;
García González, Luis, 1981-
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Almería
2023
Students’ need satisfaction and frustration profiles: Differences in outcomes in physical education and physical activity-related variables.
Burgueño, Rafael
;
García González, Luis, 1981-
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Almería
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
2024
Students’ perceptions of physical education teachers’ (de)motivating styles via the circumplex approach: differences by gender, grade level, experiences, intention to be active, and learning
Diloy Peña, Sergio
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
García Cazorla, Javier
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2018
Teachers’ motivation in relation to their psychological functioning and interpersonal style: a variable- and person-centered approach
Abós Catalán, Ángel
;
Haerens, Leen
;
Sevil Serrano, Javier
;
Aelterman, Nathalie
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2019
The role of task and ego-oriented climate in explaining students’ bright and dark motivational experiences in Physical Education
García González, Luis, 1981-
;
Sevil Serrano, Javier
;
Abós Catalán, Ángel
;
Aelterman, Nathalie
;
Haerens, Lee
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
;
Ghent University. Belgium
2021
Towards a better understanding of the role of perceived task variety in Physical Education: A self-determination theory approach
Abós Catalán, Ángel
;
García González, Luis, 1981-
;
Aibar Solana, Alberto
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2021
Understanding students’ novelty satisfaction in physical education: Associations with need-supportive teaching style and physical activity intention
Aibar Solana, Alberto
;
Abós Catalán, Ángel
;
García González, Luis, 1981-
;
González Cutre, David
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Elche