Año | Título | Autor/a |
2018 | An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling | Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Martín-Albos Lucas, José; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2019 | Can high schools be an effective setting to promote healthy lifestyles? Effects of a multiple behaviour change intervention in adolescents | Sevil Serrano, Javier; García González, Luis, 1981-; Abós Catalán, Ángel; Generelo Lanaspa, Eduardo; Aibar Solana, Alberto; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2023 | Efectos de un proyecto interdisciplinar de promoción de comportamientos saludables en estudiantes de educación primaria de un colegio rural | Millán Navarro, Isabel; Sevil Serrano, Javier; Tapia Serrano, Miguel Ángel; Abós Catalán, Ángel; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2016 | Gender and corporal expression activity in physical education: Effect of an intervention on students’ motivational processes | Sevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aibar Solana, Alberto; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2019 | Healthy or Unhealthy? The Cocktail of Health-Related Behavior Profiles in Spanish Adolescents | Sevil Serrano, Javier; Aibar Solana, Alberto; Abós Catalán, Ángel; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2017 | Improving predisposition towards Physical Education through the situational motivation of students | Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Julián Clemente, José Antonio; Abarca Sos, Alberto; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2018 | Teachers’ motivation in relation to their psychological functioning and interpersonal 6 style: a variable- and person-centered approach | Abós Catalán, Ángel; Haerens, Leen; Sevil Serrano, Javier; Aelterman, Nathalie; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2019 | The role of task and ego-oriented climate in explaining students’ bright and dark motivational experiences in Physical Education | García González, Luis, 1981-; Sevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aelterman, Nathalie; Haerens, Lee; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza; Ghent University. Bélgica. |