Skip navigation
Iniciar sesión
Mi Dehesa
Edita detalles de la cuenta
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Busca por
Comunidades/Colecciones
Fecha de publicación
Autor/a
Título
Materia
Clasificación UNESCO
Tipo de documento
Estadísticas
Visualiza las estadísticas
Ayuda
Ayuda
Listar "DFING - Artículos" por Año
Ir a una fecha de inicio:
(Elije año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elije mes)
Janeiro
Fevereiro
Março
Abril
Maio
Junho
Julho
Agosto
Setembro
Outubro
Novembro
Dezembro
o introduce el año:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/as/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados del 41 al 60 de 93
< Anterior
Siguiente >
Año
Título
Autor/a
2011
Ansiedad ante el aprendizaje de la lengua inglesa y "El viaje del inglés" de Carme Riera
Delicado Puerto, Gemma
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2011
Los españoles y el inglés: Entrevista a Carme Riera. Conferencia en Catholic University of America, Washington, DC, febrero 2010
Delicado Puerto, Gemma
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2012
Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: a study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakers
Alejo González, Rafael
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2014
El valor caracterizador de las acotaciones en "The Glass Menagerie" y su traducción al español
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2014
[Reseña] Statistical Methods in Language and Linguistic Research
Curado Fuentes, Alejandro Blas
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015
Multimedia games for fun and learning English in preschool
Agudo Garzón, Juan Enrique
;
Rico García, María Mercedes
;
Sánchez Santamaría, Héctor
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2015
Language learning through handheld gaming: a case study of an English course with engineering students
Rico García, María Mercedes
;
Agudo Garzón, Juan Enrique
;
Sánchez Santamaría, Héctor
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2016
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2016
Design and assessment of adaptative hypermdia games for English acquisition in preschool
Agudo Garzón, Juan Enrique
;
Rico García, María Mercedes
;
Sánchez Santamaría, Héctor
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2017
Comparative language learning beliefs: why aptitude matters
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Rico García, María Mercedes
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
ICT in the English classroom. Qualitative analysis of the attitudes of teachers of English towards its implementation in secondary schools
Galván Malagón, María Carmen
;
López Pérez, Magdalena, 1979-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Form-focused data-driven learning for grammar development in ESP contexts
Curado Fuentes, Alejandro Blas
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Culture and motivation in English for hospitality students: why intwgrative motivation may be essential
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Rico García, María Mercedes
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Reporting verbs as a stylistic device in the creation of fictional personalities in literary texts
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
Receptive vocabulary and learning strategies in Secondary School CLIL and non-CLIL learners
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
The importance of selecting appropriate instruments when measuring receptive vocabulary size
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
Vocabulary learning strategies: their relation to learning success
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
A corpus-based approach to Charles Dickens’s use of direct thought presentation
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
An analysis of Charles Dickens’s gender-based use of speech verbs
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
Dickens’s hyperbolic style revisited: verbs that describe sounds made by animals used to report the words of male villains
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa