Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 36 (Search time: 0.022 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Receptive vocabulary and learning strategies in Secondary School CLIL and non-CLIL learnersCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico: el caso de alumnos de Educación SecundariaCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018The importance of selecting appropriate instruments when measuring receptive vocabulary sizeCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies: The Impact of the Language Teaching ApproachCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020The development of receptive vocabulary in CLIL vs EFL: Is the learning context the main variable?Castellano Risco, Irene Olga; Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Vocabulary learning strategies: their relation to learning successCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018A corpus-based approach to Charles Dickens’s use of direct thought presentationRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018An analysis of Charles Dickens’s gender-based use of speech verbsRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Dickens’s hyperbolic style revisited: verbs that describe sounds made by animals used to report the words of male villainsRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languagesRico García, María Mercedes; Fielden Burns, Laura Victoria; Sánchez Santamaría, Héctor; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa