Listar "DDEYS - Artículos" por Autor/a 184e7136-f48d-42ac-be59-269c34bab77a

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 1 al 13 de 13
AñoTítuloAutor/a
2023Application of smellscapes and affective-cognitive analysis in memorable cheese-based tourism experiencesMoreno Lobato, Ana; Di Clemente, Elide; Campón Cerro, Ana María; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020Corporate Social Responsibility in Hotels: A Proposal of a Measurement of its Performance through Marketing VariablesMariño Romero, José Manuel; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Exploring the role of quality tourism experiences as a driver of quality of life through personal lifestylePasaco González, Bárbara Sofía; Campón Cerro, Ana María; Hernández Mogollón, José Manuel; Di Clemente, Elide; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019Food-based experiences as antecedents of destination loyaltyDi Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketingMoreno Lobato, Ana; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2013Influencia de la imagen del destino en el comportamiento del turista cultural. Un estudio empírico en la ciudad de Plasencia como destino de turismo culturalFolgado Fernández, José Antonio; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Olive oil tourism experiences: Effects on quality of life and behavioural intentionsCampón Cerro, Ana María; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Folgado Fernández, José Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2012Responsabilidad social corporativa: una herramienta para un nuevo enfoque del gobierno corporativoFolgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Mariño Romero, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017Rural destination development based on olive oil tourism: the impact of residents’ community attachment and quality of life on their support for tourism developmentCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacyPalos Sánchez, Pedro Ramiro; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020Tourists’ involvement and memorable food-based experiences as new determinants of behavioural intentions towards typical productsDi Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2014Una triple perspectiva para el análisis de la docencia de las competencias TIC en el Grado en TurismoCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Mariño Romero, José Manuel; Mariño Romero, Jorge; Alvarado Corrales, Eduardo; Rodríguez García, José Manuel, 1961-; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
2011El valor de la marca y los servicios de márketing relacional en las cadenas hoteleras. Una aproximación al caso ACFolgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología