Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 1-10 de 28
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2017Comparative language learning beliefs: why aptitude mattersFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018A corpus-based approach to Charles Dickens’s use of direct thought presentationRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2012Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: a study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakersAlejo González, Rafael; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2016Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Receptive vocabulary and learning strategies in Secondary School CLIL and non-CLIL learnersCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018An analysis of Charles Dickens’s gender-based use of speech verbsRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Dickens’s hyperbolic style revisited: verbs that describe sounds made by animals used to report the words of male villainsRuano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018The importance of selecting appropriate instruments when measuring receptive vocabulary sizeCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Vocabulary learning strategies: their relation to learning successCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Acquisition of language and intercultural competences in tourism and hospitality studies through active experimentation in second lifeRico García, María Mercedes; Silva, Paula Ferreira da; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa