Listar por Autor/a Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 227 al 246 de 270 < Anterior   Siguiente >
AñoTítuloAutor/a
2023Student value co-creation behaviour in the higher education service ecosystem: an empirical explorationZamora Ramos, Moisés Rubén; Chamorro Mera, Antonio; Díaz Méndez, Montserrat; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2016Sujetos de la masa. Visiones del nacvionalismo después de la Primera Guerra MundialGarcía-García, Juan, 1967-; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2022Sustainability Competences and Sustainable Consumption in Higher EducationPérez Franco, Ismael; García-García, Juan, 1967-; García García, Agustín; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2017Teaching ethics through court judgments in finance, accounting, economics and businessRobina Ramírez, Rafael; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2017-03-30La tecnología cloud: un nuevo modelo de negocio en la última frontera de internet.Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Arenas Márquez, Francisco José; Aguayo Camacho, Mariano; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Sevilla
2017Tecnologías digitales y emprendimiento de mujeres ruralesSánchez-Oro, Marcelo; Fernández Sánchez, María Rosa; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2016-04-04La Teoria de juegos y la sucesión en las empresas familiaresBañegil, Tomás M.; Jorge, Sílvia Luís Teixeira Pinto Ferreira; Jayantilal, Shital; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2022La técnica Fotovoz aplicada a la docencia universitaria: su utilidad en el desarrollo de competenciasDomínguez Párraga, Lidia Gimena; Chaves Carrillo, María del Mar; Valor Salas, Teresa; García Perales, Nuria; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación
2017The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacyPalos Sánchez, Pedro Ramiro; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The challenge to foster foreign students’ experiences for sustainable higher educational institutionsBañegil, Tomás M.; Sánchez Hernández, María Isabel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The effect of Internet searches on afforestation: the case of a green search enginePalos Sánchez, Pedro Ramiro; Saura Lacárcel, José Ramón; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de La Rioja; Universidad Rey Juan Carlos
2016The effect of the internal side of social responsibility on firm competitive success in the business services industrySánchez Hernández, María Isabel; Gallardo Vázquez, Dolores; Barcik, Agnieszka; Dziwinski, Piotr; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; University of Bielsko-Biała. Poland; University of Da˛browa Górnicza. Poland
2022The family’s effect on knowledge sharing in family firmsSanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Botero, Isabel C.; Binhote, Juliana; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; University of Louisville. USA
2018The influence of health and environment-focused values on restaurateur satisfaction in organic restaurants: a descriptive analysis in SpainCerdá Suárez, Luis Manuel; Robina Ramírez, Rafael; Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Universidad Internacional de La Rioja; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The influence of social networks on the development of recruitment actions that favor user interface design and conversions in mobile applications powered by linked dataPalos Sánchez, Pedro Ramiro; Saura Lacárcel, José Ramón; Debasa Navalpotro, Felipe; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de La Rioja
2015The region-of-origin effect in the purchase of wine: the moderating role of familiarityGarcía Gallego, José Manuel; Chamorro Mera, Antonio; García Galán, María del Mar; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023The role of demographics and previous experience in tourists’ experiential perceptionsPasaco González, Bárbara Sofía; Campón Cerro, Ana María; Moreno Lobato, Ana; Sánchez Vargas, Elena; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015The role of the retailers in cause-related marketing: a reference to the Spanish caseGalán Ladero, María Mercedes; Galera Casquet, Clementina; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The spin-off as an instrument of sustainable development: incentives for creating an academic USOVega Gómez, Francisco Isidoro; Miranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Pérez Mayo, Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2023Tourism as a driver of economic and social development in underdeveloped regionsRobina Ramírez, Rafael; Torrecilla Pinero, Jesús Ángel; Leal Solís, Ana Belén; Pavón Pérez, Juan Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Construcción; Universidad de Extremadura. Departamento de Derecho Público; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología